Voorwaarden New Options
Prijzen
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld. Prijzen zijn voor particulieren, tenzij anders vermeld. Eventueel kan er van afgeweken worden, bijvoorbeeld betaling in termijnen of betaling aangepast aan de waardering en/of de mogelijkheden. Voor werkgevers/bedrijven hanteer ik eventueel andere prijzen, offertes op aanvraag.
Kamer van koophandel en algemene voorwaarden
Inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel: 2440 5273. Zie ook Zie Algemene voorwaarden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, Rotterdam.
Privacyreglement
Ik hanteer een privacyreglement dat in gaat op hoe ik met dossiers omga en welke informatie ik aan welke partijen geef, onder welke voorwaarden.
Niet goed geld terug garantie
Ik ben overtuigd van de kwaliteit van mijn werk en bied daarom een Niet goed geld terug garantie. Ben je niet tevreden neem dan zo snel mogelijk contact op. Samen kijken we dan hoe de dienstverlening verbeterd kan worden. Komen we er niet samen uit dan krijg je het betaalde bedrag gegarandeerd binnen twee weken teruggestort. De enige voorwaarden zijn:
- Dat je eerder hebt gemeld dat je niet tevreden bent
- Dat je kunt laten zien dat je met aandacht hebt gewerkt met dat wat ik je heb geboden
- Dat je binnen een maand vraagt om de Niet goed geld terug garantie
Overige door jou gemaakte kosten (bijvoorbeeld arbeidsuren, investering in koptelefoons, meditatiekussens,, reiskosten, etc) worden niet vergoed. Ook veranderde omstandigheden (bijvoorbeeld het vinden van een nieuwe baan of onverwachte ontwikkelingen in de privésfeer) zijn geen reden voor teruggave van het betaalde bedrag.
Gedragscode en klachtenregeling
Ik ben lid van NOLOC, Vereniging voor loopbaan professionals en volg de gedragscode van de NOLOC. In geval van overtreding van de gedragscode van de NOLOC kan een cliënt of de opdrachtgever bij mij een klacht indienen. Je kunt ook een klacht indienen als je hebt gevraagd om een Niet goed geld terug garantie en deze volgens jou onterecht niet is toegekend.
Heeft je een klacht: maak dan eerst gebruik van mijn klachtenregeling waarbij je klacht door een onafhankelijke derde wordt onderzocht. Indien de klacht niet naar tevredenheid van de klagende partij is afgehandeld, kan de klacht bij de Raad de NOLOC ingediend worden, waarna de Raad van Toezicht klachten en/of geschillen behandelt volgens het Reglement van Rechtspraak.
Voorwaarden Zen.nl
Voor dienstverlening onder de paraplu van zen.nl zijn uiteraard de voorwaarden van zen.nl van toepassing.
Contact
Bellen en appen kan altijd: 06 2277 0681. Of mail: hannekedijkman@newoptions.nl